Wednesday, September 16, 2009

My Day : 1st May 2009

:-) bila return back pada 01/05/2009 make me smile...smile...smile....ini hari yang paling bermakna dalam hidup aku. Aku bergelar isteri kepada Syahlan. 9 tahun perjalanan hubungan kami, terlalu banyak yang berlaku. Demi Allah aku amat bersyukur... Finally kami benar-benar ada jodoh. Walaupun beberapa kali hubungan kami hampir seperti telur di hujung tanduk. (Bukan sebab kami bergaduh tapi anasir luar yang menjadi punca...huhu)
Macam mana pun, hari ni kami sama-sama menjadi hakmilik mutlak sesama sendiri. Well, rasanya setakat ni jer catatan hari pernikahan aku. Nak kejar banyak lagi peristiwa ni... kat bawah ni gambar hari pernikahan. xdalah attached banyak sangat sebab lambat nak upload. Thanx untuk camera-girl aku, adik ct sebab amik gambar yang rasanya boleh tahan cantik.


-Inai di jari-
-Rombongan pihak lelaki tiba di Masjid Al-Wusta, Guaq-
-sign surat nikah-
-Syahlan baca taklik-
-Dah selamat jadi isteri Syahlan dengan 1 lafaz. Balik umah untuk jamu selera-
-Sarung cincin di jari (ni eksyen jer, nak bergambar. Kat masjid tadi dah sarung cincin untuk batal air sembahyang)-
-paling suka gambar ni-

-perbezaan saiz badan yang ketara kan?-
-my housemate; Liza & adik CT-
-Antara kawan2 sekolah yang datang-
-my lovely mom-



0 comments:

Post a Comment