Thursday, September 17, 2009

08/05/2009 - MALACCA

Seminggu lepas nikah, aku, Syahlan dan mak went to Malacca.. Bukan untuk honeymoon lah, tapi nak pi ambik adik ct dan barang2 dia kat UiTM Alor Gajah. Dah habis final year diploma. Sambil2 tu kami pi la jalan2, seronok dapat bawa mak berjalan-jalan. Ingat masa kecik-kecik dulu petang2 mak ayah suka bawa kami adik-beradik relax-relax tepi pantai, tengok keindahan alam semulajadi...huhu best la zaman kanak-kanak dulu. Perjalanan ke Melaka bosan gak sebab naik highway, drive tukar-tukar ngan Syahlan. Kami singgah untuk makan dan solat kat 2 perhentian. Kami bertolak dari Butterwoth pukul 10 pg, petang hampir maghrib baru sampai. Alhamdulillah kat sana, penginapan dah di cari. Semua jasa baik my best best best friend Paan la yang tolong. Selama adik ct belajar kat sini pun aku banyak harapkan dia untuk tengokkan adik aku. thanx dude. Malam sikit kami pi hantar adik ct kat uitm sebab esoknya dia ada exam. Hari ketiga di Melaka, breakfast, pi amik barang adik ct, kami terus bertolak balik Kedah.



-Hubby, Paan & Aku-
-pi Melaka wajib kena bergambar ngan beca. heheh-



-aduh, masa ni panas betul-
-adik ct & mak-
-beca yg aku & hubby naik x secantik dan meriah beca yg mak naik.uwaaa-










0 comments:

Post a Comment