Wednesday, September 16, 2009

19 april 2009

Mak & Ayah
Tunang sufiah
Kek birthday aku (xda kena mengena)
Okay guys...memandangkan aku nak return back beberapa peristiwa penting lalu, i think i'll start from 19 april 2009. Kenapa? tarikh ni birthday my dad;shuib (19/04/1953) and my fiance;syahlan (19/04/1983) urm masa ni la syahlan masih tunangan aku belum bergelar my hubby lagi tau. Sebab tu sedikit sebanyak sikap dan kegemaran ayah dan syahlan ada persamaan. tahun ni ayah dah 56 tahun, harap-harap di usia ini ayah akan menemui sesuatu yang mungkin ayah cari dan bahagia bersama isteri tercinta, kami anak-anak ayah serta cucu-cucu ayah yang semuanya nakal-nakal.huhu.. this year aku takda beli kek kat ayah macam tahun sebelum ni pun..bajet tak cukup laa...dah tukar tempat kerja, gaji xdapat la untuk beberapa bulan walaupun aku sambung perkhidmatan sebab nak setel prosedur tukar jabatan dulu...uwaaa...apa pun aku tetap jadi orang first yang wish birthday pada ayah... :-) Then, my lover pulak...tahun ni syahlan dah 26 tahun, tapi rupa macam 29 tahun...huhu dia pun sama jer la, aku bagi kad jer...ekonomi kan down. tapi syahlan xkisah sangat pun. Selalunya aku yang kisah kalau dia lupa birthday aku, tapi sekarang dia dah xlupa la sebab set alarm handset bila tiba birthday aku...hahaha good lah sayang..Well,kat atas sana aku attached gambar ayah (tapi bukan gambar terbaru la,ni gambar ayah dan mak pada hari raya tahun 2007) dan kek birthday syahlan tapi bukan aku beli untuk syahlan tapi syahlan beli untuk birthday aku tahun 2008, haahaa saja nak letak jugak sebab kek ni sedap sangat. Tapi makan sikit ja la, syahlan bising makan banyak sangat.huhu...bawa balik untuk adik-adik la kononya...sampai umah aku melantak la lagi.

0 comments:

Post a Comment