Wednesday, January 16, 2013

TAHUN BARU

Tahun Baru... Semoga tahun ini ada sinar baru buat aku yang bernama Sufiah binti Shuib. Tahun lepas, satu n3 pun aku tak update. Malas barangkali...urmmm...sebenarnya lebih kepada takdak mood... banyak sangat yang pahit daripada yang manisnya... Lumrah hidup kan... Tapi tahun lepas banyak menyedarkan aku bahawa manusia ni memang sukar diduga. Baik & manis dimulut tapi belum tentu di hati... Kawan tapi belum tentu akan jadi kawan... Tapi yang paling penting aku tahu suamiku adalah yang terbaik untukku... Terima Kasih Ya Allah...

 Tahun ini juga InsyaAllah dengan izinNya aku & hubby akan sambut kelahiran anak ke-3 pada bulan Jun nanti. Sekarang kandungan dah masuk 16 minggu & yang paling best aku masih saing dengan kaklong. Hehehe tahun ni kakngah ja xjoin kami. So, untuk kaklong juga semoga sihat-sihat selalu. =)

  "Ya Allah... bukakanlah untukku, pintu-pintu kebaikan, pintu-pintu keselamatan, pintu-pintu kesihatan, pintu-pintu nikmat, pintu-pintu keberkatan, pintu-pintu kekuatan, pintu-pintu cinta sejati, pintu-pintu kasih sayang, pintu-pintu rezeki, pintu-pintu ilmu, pintu-pintu keampunan dan pintu-pintu syurga. Ya Allah Yang Pengasih lagi Maha Penyayang"




0 comments:

Post a Comment