Thursday, August 18, 2011

::: [ Syafi Umar yang cool]:::

Assalamualaikum

Petang semalam aku bawa Syafi Umar pergi gunting rambut. Huh kagum betoi aku ngan si kecik yang buas tahap cipan nih... selalunya dia memang terkinja-kinja la kat mana pun dia berada. Jenis x reti malu langsung.

Sebelum ni risau jugak nak bawa dia pegi kedai gunting rambut, kang tergedik sangat dok tak diam telinga dia pulak yang hilang. Hehehehe... tapi sebab dah nazak sangat tengok rambut dia ni panjang bebenor....

Actually xla panjang sangat tapi Syafi Umar ni ada masalah peluh berlebihan, lagi pulak kat belakang kepala dia tu ada kesan gigitan cinta si kenit yang hampir setahun tapi tak ilang2 lagi. Si kenit? Natang apa tuh? Ish ala rupanya ada iras2 tempiras tapi kecik sket. Ada jugak macam taik lalat idup cuma takda bulu ja.hehehe Kehebatan binatang kenit ni? Berupaya menghisap darah sehingga badannya gomok... dan akan meninggalkan kesan gatal gila bab* sampai boleh menyebabkab kudis serta merebak ke seluruh badan.

Jadi, apa kesinambungan si kenit ni dengan Syafi Umar yang cool? Haaa... bila rambut dia panjang, maka tahap kepanasan di kepalanya akan meningkat sekaligus kuantiti rembesan peluhnya jugak bertambah. Peluh yang memercik ini pula akan menyebabkan kegatalan apatah lagi di parut gigitan si kenit itu. Bila dah gatal, Syafi Umar mula menggaru, lama-lama gatai itu akan merebak ke tempat lain, telinga, leher & muka. Rentetan dari itu akan menyebabkan kemachoan muka Syafi Umar akan tergugat.

Sebagai umi yang sangat prihatin (sangat la), untuk selesaikan masalah ini aku cari punca masalahnya... yaaa RAMBUT!!! Tapi memang risau nak bawa dia pegi gunting rambut. Haaaa kat sinila kes coolnya Syafi Umar nih.

Lastly aku ajak ayah temankan aku bawa si kenit yang kena gigit ngan si kenit tu pegi kedai gunting rambut pebret ayah... WOW!!! Aku & ayah saling angkat kening macam tak percaya ja... Syafi Umar yang hyper tu boleh cool ja & duduk dengan gaya macho sambil layan blues tunggu mamat gunting rambut tu tarah rambut dia... Cayalah!!!!

Nak upload gambar dia tapi bila nak amik gambar ja dia mesti buat memek muka macam-macam... Malas nak snap lagi dah...hehehe...


p/s : seumur hidup aku 4 kali ja aku gunting rambut...


2 comments:

Mrs Azuhaizat said...

biaq betui, bukan 40 kali ka hang gunting rambut hahahahah

syafia said...

haaaaa..tu kagum ka jeles tu? ahakssss~~~

Post a Comment