Friday, October 2, 2009

REsePSI suFiah & SyahLAn

okaik....meh nak sambung cerita...amboi kaklong....bising nooo org x update blog...hehe wa manyak busy maaa....oklah, nak wat ringkasan jer nih. gambar pun xdan nak upload banyak2...huhu...

Sebelum majlis perkahwinan aku berlangsung 18/07/2009 hari tu hampir2 2 bulan jugak la aku terlibat dengan kursus....memang kelam kabut jugak la persiapan aku...ramai jugak kawan-kawan yang aku tak sempat nak jemput....ni gambar masa aku pi indukc kat INSPEN.












My wedding day....yang bestnya hari kenduri aku ni...semua ahli keluarga balik termasuk yang dari Germany tu... kaklong balik masa aku tengah indukc, xdan nak bercerita sakan. Aku balik kg pun lagi beberapa hari nak kenduri. itu pun aku dah skip modul 3 memandangkan kesihatan aku xberapa nak memberansangkan..hehhehe nape?

Rezeki dari Allah Taala...i'm pregnant. So, bersanding 3 org lah... nasib baik hari kenduri aku ok tapi pinggang aku laa...problem sikit...









bersama anak-anak buah (kurang lagi 2 org ni)


2 hari lepas kenduri sebelah aku, pejabat hubby ada buat program KEMBARA DURIAN la pulak...aku actually malas nak join, seganlah tapi yang wat aku tertarik tu wat makan durian kat JENERI (rumah kawan hubby dan kawan aku jugak la sejak dari kami aktif silat dulu. Tapi setelah diselidik, dia ni merangkap adik beradik aku jugak. Betullah kata mak, kat Jeneri tu boleh kata semua ada sangkut adik beradik...heheh oh lupa nak bagitau, our friends ni namanya Bob...) Best, kami pi dusun Bob makan durian sakan....sampai nak keluar isi durian tu dari perut...heheh lepas setel kembara makan durian tu, ada program lagi nak pi mandi manda di Bukit Hijau, tapi aku & hubby xjoin. Kami pergi tengok tokwan.



Pakat-pakat dok tunggu durian runtuh





Sehari sebelum kenduri di rumah sebelah hubby, kaklong & family dah nak balik Jerman. So, pictures ni kat rumah sebelum diorang naik flight.


Sebenarnya nak amik gambar anak-anak mak ayah 7 org jer tapi ada jer yang nyibuk..huhu

0 comments:

Post a Comment